9 september 2010

Så var vi tillbaks igen

Det här med att ta en paus från skolan gick väl sisådär...
 Nu börjar jag kolla utbildningar inför våren igen och känner att hittar jag inget jobb som gör att jag känner mig tillräckligt tillfreds, blir det fritidspedagog utbildning som gäller, för den utbildningen på SU lät faktiskt rätt rolig. I November lär jag gå till Saco-mässan och se vad det finns för inspiration inför vårterminen, oh detta känns lite pirrigt och roligt, som att få välja om gymnasiet igen!
Jag är helt enkelt för aktiv för att sitta hemma och bara spela spel eller liknande, jag vill känna pressen av att skriva klart arbeten och plugga inför tentor, och samtidigt får jag en utbildning som skulle vara lättare för mig att söka efter sådana jobb jag vill ha.

Barn är roligaste som finns!
 Men nu åter till att ge min hund uppmärksamhet, kurera min konstiga trötthet och städa upp iaf i köket, detta eviga diskande!

Inga kommentarer: