7 november 2009

För jag har vart en stallfjolla i en vecka.

Minns plötsligt allt jobb med stalltjänsterna.
Mockning är rogivande (tro det eller ej) men ryggen min tål det inte riktigt, efter en vecka kan jag knappt sitta utan att en kniv sticker in i sidan på mig.
Men trots detta gick ridningen bättre, det är små steg i taget, men så rider jag varannan vecka 1 och en halv timme.

Men Daniel kommer imorgon, och det är väldigt coolt, eftersom han kommer ge mig massage och kärlek. Dock måste en hel del ställen saneras, han är tyvär både katt och häst allergiker (go ronja!) Men han har överlevt huset tidigare, frågan är om han överlever den fruktade Max.

Max är en nervös aussie (australiensk shepard) och har fått rasen värsta delar, han är nervös och har tagit ansvaret över hela huset. Detta betyder att främlingar inte är välkomna, vilket min kompis Fia fick känna på.
Men vi får se, ska inte kasta sten i glashus!

Inga kommentarer: