19 juni 2010

Dagens insperationskälla



Efter att jag fick av min kära vän Viktor ett Final Fantasy spel till xbox, har jag suttit som fast. Lite disciplin har jag kvar, men börjar jag spela ska jag spela minst två timmar.
Jag spelade förut när jag bodde hemma, Final Fantasy X och hann aldrig spela ut det, kanske en tur hos familjen kan lösa det.

Fantasy är något som ligger mig varmt om hjärtat, och jag finner en frid i den verklighetsflykt som böckerna, musiken och även spelen har givit mig. Jag älskar fantasyspelen för deras storyline, och att den verkligen skiljer sig från vår värld.
Hittade en underbar skiva på spotify
Distant Worlds: Music from final fantasy (spotifylänk), letade i de internetbutiker jag kände till, men hittade den inte.
Har en dröm om att få spela alla Final Fantasyspel i serien, och har hela livet på mig.

Inga kommentarer: