22 juni 2009

Byte av blogg.

Länge har jag haft fler bloggar, en som jag haft som en öppen dagbok och denna som var tänkt som en fotoblogg/skaparblogg. Då jag på senaste tiden har lagt ner dagboksskrivandet och i princip bara skriver när jag har tankar slog jag ihop dessa två bloggar till denna.
Ibland blir det som en dagbok ibland mer som en insperationskälla. Men etiketterna hjälper dig på vägen.

Hittade idag en väldigt fin kennel när jag kollade efter en alternativ ras om sisådär 3 år, hittade rasen Tibetansk terrier och valde att söka runt lite bland kennlar. Hon har ett sådant fint tankesätt om hundar att det är underbart att läsa allt som står där.
Tyvär är kenneln inaktiv men hon hamnade som favorit trots allt, alltid trevligt att ha en fin faktasida ståendes.
Så om du har funderingar på hund, besök gärna Mogawens Kennel även om det inte är just den rasen du är ute efter.

Kastor mår bra, han är väldigt fin i psyket och jag ångrar inte valet av valp. Hans sätt att vara berör mig, som att han kan komma in till köket slicka min hand, som för att säga "Du är kvar, va bra" sedan lägger han sig ner igen.
3 månader, och han har redan berört mitt hjärta så mycket. Min fina lilla Kastor.

Inga kommentarer: