26 juni 2009

Värme och myggbett

Jag måste vara en av dessa som har sötat blod. Myggbetten blir större och större och min ena fot är röd pga bränn-nässlor. Och det kliar som om en förbannelse har tagit sig in i min kropp, för att bränna ner alla nerver.
Sedan är värmen tryckande,det är skönt att ständigt kunna vara ute och visst insekterna dem kan man skydda sig emot. Men jag säger som Kastor, snö och minusgrader!

Sommarkvällar gör det hela mycket finare, och det faktum att man inte behöver dra på sig en tung jacka.

Ska kanske formatera om datorn idag om jag lyckas få hit Viktor, det är han som vet hur det ska göras. Då kanske jag blir av med mina två (?) vista och får windows 7 istället som iaf håller till Mars, sedan blir det att byta operativsystem igen. Spännande.
Kanske jag då ska göra plats på datorn för det nya spelet Aion-online som snart dyker upp (om kanske 3 mån). Jodå dataspelsnörden vaknar i mig när jag ser detta spel.

sommar sommar sommar och långa dagar utan planering.

Inga kommentarer: