28 juni 2009

Cirklar i vattnet.

Kanske skulle man ut och fota när man busar i vattnet? Innan syster får kameran för lägerjobbandet.

Dagen och helgen har känt som lång och imorgon är det måndag igen
Daniel var här och jag fick mysa och pussa lite, samt se på disneyfilm. Vi la lite pussel också, nu är köksbordet fyllt av pusselbitar.
Både jag och Kastor vill ha minusgrader och snö. Tankar om att i framtiden köpa en gård längre uppåt drar igenom mitt huvud.
Men just nu är det bara jag, familjehus på landet och vänner som bor för långt ifrån.
Men inom några timmar faller kvällen inpå och då blir det svalare och trevligare.

Min rygg börjar säga ifrån igen.
Ska börja träna rygg och magmusklerna för att få till hållningen och då förhoppningsvis försvinner en del av problemen, dock har knäna börjat få upp muskler igen.
Taidon till hösten kommer vara nyttigt, men satan vad man hänger efter, en grad/år ungefär, men jag rä den enda från min grupp som började förut. Stolt.

Inga kommentarer: