4 januari 2010

Knastrande snö.

Det är verkligen mysigt att gå ute i snön. Varken jag eller Kastor lider av att det är minusgrader, och vi lider med de hundar som måste gå med täcken. Men detta slår tillbaka när sommarvärmen kommer, då är det vår tur att lida.
Men tills dess njuter vi av snön, och vinterkänslan, lite tråkigt att jag är sjuk av och till, hoppas på att blir frisk innan skolan börjar ändå.



Saknar att ha en kamera, då min Canon 350D gick sönder så var jag mer eller mindre kameralös. Så nu blir det till att spara till en ny systemkamera, dock kommer det ta tid och har jag tur ar jag råd till en efter sommaren.
Det jag helst vill ha är en Nikon D90, då jag vill filma med kameran för att kunna vara extremt estetisk. Men vi får se, vill ju helst fotografera, så en senare variant är inte helt fel.
Sedan har jag ett objektiv som nu min syster använder, så en kamera som passar till den vore inte helt fel.
Nåväl har tid att hitta en modell som passar mig, med tanke på hur mycket jag måste spara.

Inga kommentarer: