30 december 2009

Sådant som inte är kul att läsa men att svara på.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, köpte en hund, flyttade hemifrån (på riktigt!) började på högskola, rakade en del utav håret, såg The Muse (<3) och var i danmark.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag lyckades flytta hemifrån :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, någon bekant bara.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, vilket är otroligt skönt. Inga dödsfall i år heller.
5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb är nog det enda.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 februari, då jag och Daniel var officiellt tillsammans och 14 maj när en liten valp kom till mitt liv.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag satte mig själv i första hand, tog studenten utan dåliga betyg.
9. Största misstaget? Mina första tentor, men det är ett nytt år och nya tag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ar jag vart, och lyckades slå i foten i början året under en ridolycka, det tog ett tag innan det slutade göra ont i fotleden.
11. Bästa köpet? Kastor!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kastor och på saker till lägenheten.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag gjorde valet att köpa hund, när jag insåg vilken trevlig granne man har!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Måste vara någon Muse låt från deras nyaste album.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och oroat mig mindre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Pressat ner mig själv.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos mamma med resten av familjen.
19. Blev du kär i år? Jajamensan :)
20. Favoritprogram på TV? Såg väldigt lite på TV i år.
21. Bästa boken du läste i år? Läst tok för lite böcker, men andra delan av isfolket var otroligt bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Muse konserten :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj... det var nästen ett år sen, kommer inte ihåg vad jag fick.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ens ihåg vad jag önskade mig!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick på bio och såg någon film med vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar helt klart, men annars inte så mycket.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt varierande som alltid.
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina äkta vänner som stod kvar.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hard one. Länge sedan jag var sugen på kändisar.
31. Vem saknade du? Saknat Martina nere i GBG och Liselott som man träffar tok för sällan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Grannen Love, klasskamraterna, inte träffat så många fler i år faktiskt.

Inga kommentarer: