21 augusti 2009

Long time no seen.

Ja, det har vart ett tag sen sist.
Dock har jag inte så många läsare men det kan bero på design och brist på fotografier och annat plock.
Men ska det bli ändring på detta? Det återstår att se.

Snabb resume.

Gällande Kastor.
Vi har börjat med en valpkurs och det känns bra, han tycker det är fruktansvärt intressant med alla lukter och valpar i hans ålder. Men än så länge verkar detta vara givande och roligt. Glad och stolt ägare.

Den 15-16 augusti var det valpträff i Kil, utanför Karlstad, där vi träffade Kastors uppfödare och en massa gamla kullar, och höjdpunkten Kastors syster, Kayana "Lova".


Lova var jättefin.
Det var en nyttig helg med mycket information coh många tips. Jag är väldigt nöjd med Kastor och blev lycklig över att få honom till mitt liv.

Vi har övat mycket kontakt och att ha honom lös går mycket lättare och lättare, jag är väldigt glad åt dessa stunder.

I mitt liv allmänt
Går framåt, firat 6 månader med min Daniel, tagit det lungt och nu börjat skolan. Där jag har träffat trevliga tjejer att umgås med. Mycket roande och lugnande framför allt, får äntligen plugga ordentlig matte, får kickar av alegbra. (nörd varning)

Har kanske en lägenhet i upplands väsby *stort leende* ska bli fattig student på riktigt. (Kastor har jag i åtanken spå där är dte lugnt ;))

Vart på ett semenarium ang religion och kultur, slutade som väntat i religionsfrågor snarare, tråkigt! Människan väntar på sin ondska att förgöra, de glömmer lätt att de är de som väntar som är ondskan själv.

Vad mer finns det att säga?
Hoppas att min kamera fungerar

Inga kommentarer: