28 augusti 2009

Ny design.ått hur

Jag har lekt lite med den här mallen, och har nästan förstått hur den funkar.
Så nu har jag en ny design, som kommer förbättras med egna bilder så fort jag fixat Photoshop.
Glöm att jag kommer göra design åt andra, jag vet nämligen inte själv hur man gör. Jag leker och det bör du också göra.

Bakat scones, med olja istället för smör, testade även att ha fil med ingefära smak i några, klar succé!

Imorgon är det Nordic som gäller!
Ska försöka hitta dit och sedan finna folk som jag känner. Sedan får vi se vad som händer till kvällen, antagligen åker jag och kastor hem och sover, mest för att jag inte vill bli sjuk.
Har funderat en hel del på nykterist-tänkandet, men funderar på att bara vara "tråkig" och dricka med måtta, funkade tills Eddie och andra söp ner mig.
Tur att baksmällan är av den milda sorten.
Eller otur om man ska gå på minne.

TRÖTT som en iller, efter all matte, kemi verkade dock intressant.
Jag vill helt enkelt bli den där galna kemiläraren med spretigt hår och labbrock.

Nej nu blir det till att gå till sängs, imorgon ska det jobbas! Och vara social på kuppen.

Natti natt!

Inga kommentarer: