7 februari 2010

Du är min hjälte för du är precis så svag som jag.



Kents musik är ibland poesi i en annan form för mig, det är få svenska låtar (som just är på svenska) som är bra.
Ibland glömmer vi bort att det språk vi har är faktiskt väldigt vackert, ett sjungande språk, och texter skrivna på svenska kan verkligen bli fina med rätt ordval.
Det är inte bara engelskan som har fina meningar.

Var över hos mamma igår och fick gå en massa ute, mina skor måste verkligen bytas ut, jag måste skaffa vinterkängor.
Det var en mysig promenad med min syster och hennes nya foderhäst Surprise. Kastor tyckte det var helmysigt att äntligen få vara i skog och annat, men än var inte dagen slut. Vi åkte förbi Daniels föräldrar på vägen och fick i oss kvällsmat och såg på melodifestivalen, vi hade det trevligt, men kastor kunde inte slappna av, så vi hade en väldigt trött hund i bilen sen på vägen hem.

Idag är det kurs, och jag måste fråga om råd ed passivitet träningen, det har inte alls gått så bra, och det är något vi måste fortsätta att träna på.
Men i överlag är Kastor en underbar hund och jag känner ingen oro för framtiden :).

1 kommentar:

Veronica sa...

Så vacker han är din Kastor.
Förstår att du är lika glad i honom som vi är i vår Maya..Dom är ju bara så underbara!!!
Kram på er./ Veronica & Maya med flock