31 maj 2010

Det kliar i fingrarna

I mina kreativa fingrar då.
Antingen kommer jag leka med att designa om layouten på bloggen och trixa med koderna, eller så leker jag med vattenfärgerna efter att jag pillat på den analoga kameran jag lyckades haffa på Eurovision/Lootingfesten i lördags.


(bild)

Min är ju mer välanvänd av den f.d fotografen, men han lovade mig att om jag tar den och fixar till den ska han lära mig hur den fungerar, och visst det är dyrare med film till en analog kamera (än att överföra bilder via en kabel med engångskostnad...), Men det är känslan att verkligen planera varje bild med eftertanke och fylla fotoalbum som lockar mig.

Och lootingfest måste jag nästan själv anordna, har en massa kläder som någon kanske nappar på, kanske man skulle anordna en fest där alla kan ta med sig lite prylar att ge bort? För att sedan gemensamt åka till Myrorna och lämna alla kläder och saker som man inte längre vill ha!
Det här med att vara klar med matten är bra för Ronja, då fungerar hennes huvud mycket bättre :)

Inga kommentarer: