10 december 2009

Det närmar sig jul...

Men jag finner inte julstämningen. Kan bero på att jag pluggar till tentor när jag inte försöker få upp saker på väggarna i lägenheten. Innan nyår ska vi ha det fint, för då bjuds det in vänner. Vi ska leka trivselfascister under nyår.
Tentor tentor tentor...
(fick reda på att mitt resultat på kemitentan blev ett E, ronja lycklig över detta resultat då hon inte förväntade sig mer)

Kastor myser och jag funderar på att skaffa en vattentät bädd till honom (då han tenderar att "markera" de bäddar jag kommer på...trots att jag anser att han är rumsren), tror han skulle vilja ha en sån, någon plats som är hans.
Han försökte i helgen med att ligga i fotöljen, men det var lite trångt.

Jag tänker inte så mycket nu, utom när jag promenerar, så därför känns mitt bloggande tomt. Ska spara pengar till en systemkamera, kanske man skulle kunna få iordning en fotoblogg istället? med risk att det blir 1000 bilder på kastor, men han är trots allt det vackraste motivet!

Inga kommentarer: