18 december 2009

some people wait a lifetime...

Vill få fram en julstämning, och nu när jag äntligen är ledig kan jag använda all min tid till att julstäda, göra julgodis, fixa julklappar, mysa med hunden, skriva en lista över vad vi behöver här hemma (tex en dammsugare och ett till skrivbord)
Men jag trivs med att pyssla hemma, vill verkligen fixa till allt nu när det finns tid för det.

fixa en liten julgran kanske?
Nästa år lär vi kunna ha en lite mer julstämningsjul, men nu har jag åtminstone tid för att pyssla och göra fina julklappar :)
Har ideer nu till alla som jag ska köpa till, och ska fixa de flesta idag innan bion, så jag har tid till att paketera in dem riktigt fint.

Och all snö? Jag och Kastor är riktigt saliga och man måste vara lycklig för att man fick en riktig december på länge :)

Inga kommentarer: