20 december 2009

Split personality.

Jag är en splittrad människa med många drömmar och idéer, kan säkert komma på en dröm varje dag som jag byter ut om en vecka eller två.
Allt från att bli lärare till att bli kurator, flytta upp till norrland och a stall till att ha en kennel... 4Hgård har också vart en knäpp dröm (för att inte tala om att jag skulle bara ha en renfarm och trotsa samerna).
Detta har också medfört till en splittrad-personlighet-känsla, jag är anarkist-miljöaktivist-extremvegan-slapp-effektiv osv, allt beroende på period.

Sen jag såg filmen Avatar vaknade den lilla naturflickan och djurvännen i mig, jag börjar kolla upp henna produkter, dras till affären zapata och köper mer lush-produkter. Nu vill jag ha gammelskog, dreads och massor av växter.

Knasigt

Inga kommentarer: