23 mars 2010

Mina behov.

Ibland vaknar en liten materialist i mig och jag vill ha saker som jag egentligen inte behöver. En kamera, möjligen en Nikon D90 som man kan filma med (jag tycker det verkar smidigt och kul). Men det är som sagt mer en sak jag vill ha så jag kan fotografera mera, en billigare kamera fungerar också.

Sedan har jag sakerna jag faktiskt behöver, så när jag börjar få igång ekonomin igen blir det att kolla upp ett par funktionsmässiga saker som,

Ett skrivbord, mitt ryggont kan bero på att jag sitter vid soffbordet och pluggar, Daniels skrivbord är dessutom för litet för att mina böcker ska få plats.
Underkläder.
Ryggsäck, min rygg klarar inte av alla böcker och Daniels ryggsäck är fortfarande för osmidig.
Sele till Kastor, ska också fixas, tur att man har Anna som jobbar så lägligt, så att man kan komma dit, prova och höra hennes råd. Jag vill ha en sele då jag vill kunna använda löplinan mer och även senare kunna dra, kanske nästa vinter.

Detta är min prio1 lista. Resten som jag bara vill ha kommer jag i sådana fall spara till.
Mer matte innan skolan börjar, jag vill inte komma efter då den här matten faktiskt var lite rolig, men så är väl allt i början tills det blir jobbigt.

Inga kommentarer: