31 mars 2010

Oh ljuva insperation.


(från wehartit)

Hittade via Johannas blogg en blogg som i sin tur hade bilder från en hemsida.
Det är precis såna typer av bilder som jag förälskar mig i. De är lite suddiga i kanterna, men har en klockren känsla som är svår att beskriva.
Jag har aldrig vart ett fan av skarpa kanter, och klara kontraster, jag tycker om när färger sjunker in i varandra.
Jag skulle bara vilja inreda lägenheten med en massa tyg, och överrösa soffan med stora kuddar, även golvet, vilket Kastor skulle tycka är helfestligt! (det är dock bra att man numera har en rumsren hund, då kan man tänka på sånt här).

Jag blir lite sprallig och ska därför snart ut och bara gå en stund med min tokhund. Trots att vädret är rätt grått.
Ska se om jag hinner plugga innan jag drar till rollspelet, har hela dagen imorgon och fredag och hela nästa vecka också.

snurr snurr snurr

Inga kommentarer: