29 september 2009

Morgonkyla.

Idag var morgonen väldigt väldigt kall.
Funderar nu på om det blir till att skrapa bilen. Kändes nästan som vinter.
Härligt!

Jag är en vintermänniska och längtar efter att få sätta på mig vantar, mössor, jackor och varma skor.
Jag har dock inte så mycket vnterutrustning så höster får gärna vara ett tag till.
Funderar på att skaffa ett regntäcke till Kastor, mest för att han inte ska bli blöt, han lider nog inte av det, men det gör jag.
Så i hundväg måste jag skaffa reflexer (prio 1), Mer hundmat och ett regntäcke. Hundmaten är det minsta problemet, det kostar inte så mycket per månad.
Om någon är intresserad så går min hund på Eukanuba, och jag tycker det fungerar prima. Hans päls är väldigt fin numera.
Tur att jag bara har en hund att skämma bort...

Inga kommentarer: