30 september 2009

Vart gick det fel?

Fick tillbaka KSen i kemi, den var inte heller godkänd.
Då blev jag ganska bitter.

Jag som aldrig tidigare fått underkänt.
Vad hände?
Måste bli bättre på att förstå och plugga, har nog bara haft lite annat i tankarna på senaste dagarna, men nu! Nu ska jag kunna plugga ikapp!
En dag imorgon som jag tillägnar till pluggande, lunch med Evaa, ridning av Jaquard, mer plugg, och lydnadsträning?
Jag bör hinna detta.
Jag ska hinna detta

Igår visade Kastor upp sin fina sida på valpkursen.
Tänka sig det ger resultat, då blev matte mäkta stolt och genast började jag fundera på om lydnad är vår grej. Kanske det, men efter denna kursen tar vi en kurspaus, för snart väntas hormoner och jag får se hur han kommer reagera vid löptikar.
Skulle vara otroligt tråkigt att behöva kastrera en snygg hund som han!

Inga kommentarer: