24 september 2009

Oh underbara kvinnliga värld.

Morgonen började bra, jag var pigg, rätt alert, hängde med och hade bara lite ont i magen.
Sen kom den där känslan då kroppen kämpar.
Började med att ryggen sa "det-gör-väldans-ont" sedan hängde kroppen på. Under loppet av kanske en kvart började min kropp kallsvettas och jag tappade all fokus.

Förlåt tjejer för att jag bara stack.
Vinglade mig igenom skolan, och ut, har aldrig tagit så lång tid och väskan har aldrig vart så jävla tung.

Tur att jag fick i mig lite vätska, men illamåendet var otroligt stort.
Lyckades köra hem tack vare Zaxen, han höll mig igång och då försvann magvärken lite mera.

Jag har ett lågt blodtryck (eftersom jag måste äta regelbundet annars vinglar jag) och då även ett lågt blodsocker (då jag aldrig tog mig tid att äta frukost = dumma mig!) så detta gjorde att jag fick en chock.
Men ja lever, lite vinglig än men Im still fighting och nu måste man ta igen fysiken, matten och kemin.

tur att man är så smart ;)

Inga kommentarer: