25 september 2009

Påväg mot äventyr!

Känns coolt att jag snart har en egen lägenhet, äntligen och jag måste säga att jag förtjänar allt. Med risk att låta dryg.

Mysdag med kastor, mindre mysig var Kemin, jag tror att ajg förstår och nästa sekund sitter jag och får huvudbry, tänk om jag kunde tänka enkelt istället för att försvåra allt?
Tar med mig Kemin till värmdö.

Köper en begagnad projektor idag också *studs*
tittar nämligen bara på film eller spelar tvspel, varav projektor var ett trevligare alternativ än en tv.
Förstå att spela xbox på den eller typ ha filmkvällar med den?
Måste bara få tag i en begagnad soffa också, men jag fixar allt.

Nu ska jag och kastor till värmdö och träffa massa pudlar och Daniels familj, de är faktiskt snälla så det blir inga problem alls.
Lovad en sjö-promenad av Daniel också, mihi.

Inga kommentarer: