10 september 2009

Tuff vecka.

Snart är det fredag.
Men det har verkligen vart en otroligt tuff vecka (pustar ut) men inget plugg utan snarare för mkt aktivitet, men jag är inte allt för orolig.
Sks plugga fysik idag och helgen är breddad för Matte! Så på måndag ska jag ragga hjälp och se till att ha gjort alla uppgifter, bör inte vara några problem.

Vi har röjt huset idag, sjukt impad av min prestation.
Skönt att småpyssla faktiskt men nu behöver hjärnan stimulans, så
"Hej fysik!"

*suck* när ska jag och Daniel få tid och ork att spela aion?
Inte lätt att vara hundägare, hästryttare, Tbas-student och även gamer. Tur att jag har en förstående pojkvän.

Ala är på lajv nu men inte rebecca, trevlig tjej att prata med, hon är nämligen så ärlig att det ibalnd kan göra ont, men det är väl därför jag älskar henne lite. (erkännande)

Nåväl nu måste jag plugga

Inga kommentarer: