28 september 2009

Sprang ifrån stormen.

Nytt namn, kände för att byta.

Idag när jag och Kastor var ute och gick var molnen oss i ryggen, det blåste i skogen så vi fick börja springa. Den fina blåa himlen blev väldans grå.
Som tur var slapp vi regnet, men det blev otroligt kallt väldigt fort.
Tur att jag och Kastor kommer bra överens i skogen trots kopplet imellan oss.

Pluggar fysik (och ska fortsätta med det hela kvällen) och ska göra det på morgonen imorgon likaså.
Det är enkelt att gå tillbaka när man har repeterat en massa, nu ska jag köra igång med disciplinen.

Det var ett extremt bra väder idag,
Morgonpromenaden började med regn, ville inte stiga upp ur sängen, men har man hund är det ett ansvar som inte bara är "ett måste".
Men när vi väl var ute, jag i regnutrustning, var det inte så farligt, lite mörkt kanske.
Som det skrutt jag är, är jag ganska mörkrädd...

Men senare på morgonen, när solen gick upp, blev Ronja väldans glad.
För hela världen blev väldigt vacker efter regnet.
Och med artisten Fro Frou i hörlurarna kund ei denna höstmorgon bli bättre.
Vi lunchade även utomhus i värmen, måste fånga de sista solstrålarna.

Nej nu åter till pluggandet, för att sedan slockna.

Inga kommentarer: