16 september 2009

Trött student.

Jag är en riktig trött student ibland.
Halvsover nästan under matten, måste komma ihåg att ta med mig frukt och lära mig att fokusera. Går inte på koffein, men är det ett alternativ? Har inget emot kaffe mer än att min kropp tydligen kan vara rejält överkänslig emot koffein.

Kastor är en charmig hund, har honom lös ungefär 80% av våra promenader, och det går, men hitills har jag inte mött några läskiga rådjur.
Hoppas jag slipper det tillsvidare, för när han väl jagar springer han tills han tröttnar, och vägen är nära.
Funderar starkt på skvallerträningskursen Eva Bodfäldt ska hålla i, verkar vara som en idé i alla fall.

Han föredrar verkligen kallt golv mitt lilla troll, men nu är vår årstid här, hösten är verkligen den mysigaste årstiden någonsin.
Ser framför mig en massa garn, ljus, benvärmare, bakning av bröd och läsning.
Man måste bearbeta mörkret på rätt sätt.

Inga kommentarer: