21 oktober 2009

En hungrig ronja = trött ronja.

Något som många mina bekanta har märkt är att jag blri extret bitter, ledsen och trött av att inte äta, som ett litet barn.
Det är intressant hur kroppen reagerar negativt gentemot svält och hunger. Brukar skoja lite om att om jag valde att börja svälta skulle det sluta med att kroppen gav upp och självmord pga deprission på en period gällande kanske en månad?
Tur att jag älskar mig och tränar hellre till en "bättre" kropp, hellre sund än skelett.

Nu ska jag ta mig i kragen och laga mat.
Tur att jag har en karl som kan ta hand om mig när jag är såhär knäpp gällande att ta tag i saker.
Han är bra för mig, thats it.

Hade en trevlig teaterupplevelse med Fia igår också, det är nästan så jag funderar på att betala en bättre plats nästa gång, kanske se någon seriös också?

Blev extremt sugen på pannkakor, men det får bli kykling och ris (vilket inte är så illa det heller, snarare mums!)

Inga kommentarer: